Az Újmédia-divízióról

A Sanoma Media Budapest Zrt. Magyarország vezető médiavállalata. Harmincnégy, elsősorban üzleti és szórakoztató magazint jelentet meg, emellett tekintélyes internetes tartalomszolgáltatói portfólióval rendelkezik. A vállalat további tevékenységei közé tartozik a konferenciaszervezés, könyvkiadás, eseményszervezés, az egyes lapokhoz kötődő termékértékesítés, valamint márkakiadványok készítése. 2006 márciusa óta a kiadó többségi tulajdonosa Magyarország első tematikus sztárcsatornájának, a storytv-nek is. A Sanoma Media Budapest Zrt. 600 munkatársa közel 20 milliárd forintnyi éves árbevételt ér el. Számos internetes termék tulajdonosaként árbevétel tekintetében piacvezető a hazai internetpiacon is.

A Sanoma Media Budapest Újmédia-divíziójának 120 munkatársa nap mint nap újabb és jobb internetes tartalmakon és szolgáltatásokon dolgozik. Felismertük, hogy látogatóink másképp fogyasztják az információkat, és másképp is osztják meg azokat. Ezért másfajta fejlesztési szemléletünknek kell lennie, az ötlettől egészen a supportig.

Egyre több és bonyolultabb hátterű szolgáltatással dolgozunk, miközben ezeket egyre egyszerűbb felületen, egyre több interakciós lehetőséggel kell felhasználóink számára biztosítanunk. Szolgáltatásainkkal egyre több információt osztunk meg és egyre több önkifejezésnek adunk teret.

Az internet számunkra egy meg nem szűnő kihívás: alkalmazásainkat és tartalmainkat folyamatosan fejlesztjük és a piaci igényeket szem előtt tartva felhasználóikkal együtt hozzuk létre az új, intelligens webet.

Az Újmédia-divízió az egyik legnagyobb online tartalomszolgáltató Magyarországon, árbevétel tekintetében piacvezető. A divízió közel 30 internetes terméket gondoz, amelyek látogatói átlagosan 18,8 millió oldalletöltést generálnak naponta. Munkatársaink az alkalmazásokat és a tartalmakat folyamatosan fejlesztik, és a piaci igényeket szem előtt tartva a felhasználókkal együtt hozzák létre az új, intelligens webet.