Újítás a Startlapon: StartREC

2013. March 19. gergely.nagy

A Sanoma Media Budapest új, pontosabb célzással éri el ezentúl a felhasználókat – az új StartREC hirdetési ajánlórendszerrel tartalomhoz és érdeklődéshez illeszthetők a hirdetések, pontosabb elérést biztosítva a hirdetőknek.

startlap_logo_A Startlap az ország leglátogatottabb nyitóoldala, amellett, hogy a legnagyobb elérést biztosítja a Sanoma online portfóliójában, a legjobban tematizált is, hiszen számos témára külön dobozban biztosít tartalmakat a naponta több mint 580 ezer egyedi látogatónak.

Mostantól a Startlapon új hirdetési megoldással is elérhetőek az egyes célcsoportok: a StartREC ajánlórendszer segítségével a hirdetések a látogatói szokásokhoz illeszthetők. A user-szokásokat naponta frissülő rendszerben figyeljük, így a látogatói érdeklődés naprakészen célozható hirdetésekkel.

A StartREC rendszer újdonság az országban, hatékonysága már bizonyított: a Szallas.hu utazás tematikájú kampánya több mint 100 százalékos CTR növekedést ért el az ajánlórendszerrel, a Startapró ingatlan témájú kampánya esetén pedig duplázódott a kampány által elért felhasználók oldalon eltöltött ideje, és 60 százalékkal több oldalletöltést generáltak, mint azok a userek, akiket egyéb csatornákon ért el a kampány. Az ajánlórendszer jelenleg 15, kereskedelmileg fontos célcsoportra vehető igénybe, például utazás, autó, gasztro, vásárlás, egészség, ingatlan tematikában.

Kategória: Startlap, Szolgáltatás, Technológia  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.