Egyedülálló forgalomterelési újítások az Olcsóbbat.hu-nál

2013. March 27. Webmaster

2012-ben az Olcsóbbat.hu szolgáltatásainak minősége és látogatószáma is várakozásokon felül növekedett. Az ár-összehasonlító oldal decemberre elérte az 1,2 millió látogatót, bevezette többek között a szállítási idő és raktárkészlet információ megjelenítését. 2013-ban a régióban egyedülálló forgalomterelési eszközöket vezet be a portál.

Az Olcsóbbat elemzői szerint tavaly a magyar kiskereskedelemben az internetes áruházak kb. 180 milliárd forint értékű forgalmat bonyolítottak. Ennek több mint 15%-át, azaz kb. 27 milliárd forint forgalmat, az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldal szállított a webshopoknak. A portál fejlesztéseinek eredményeképp, és a médiaháttér felületeinek hatékony kihasználásával ez az összeg idén meg fogja haladni a 47 milliárd forintot is.

Az Olcsóbbat.hu idén új típusú elérési módszerekkel, érdeklődés alapú megjelenési formákkal fogja erősíteni szolgáltatását, annak érdekében, hogy a felhasználókat a vásárlási folyamat megfelelő szakaszában, adekvát ajánlatokkal érhessük el.

Az Olcsóbbat.hu a Sanoma Media Budapest Zrt. részeként, a piacvezető online eléréssel rendelkező médiaportfólió része. A 27 heti- és havilap, 30 közismert online magazin, valamint 2 televíziós csatorna olyan hatalmas lehetőséget kínál, mellyel Magyarországon semmilyen e-kereskedelmi vállalat nem büszkélkedhet. Ennek pontos és eredményes kihasználásával az Olcsóbbat.hu 2013-ban még jobb minőségű és még nagyobb forgalmat fog tudni továbbítani a webáruházakba. A Sanoma fejlődő online médiaportfóliója már most eléri a magyar netezők közel háromnegyedét. Ezzel a megingathatatlan piacvezetői helyzetével idén a Sanoma tovább fogja erősíteni az Olcsóbbat.hu látogatóinak számát és partnerei még több valós vásárlót fognak kapni.

Ez az egész piac hosszú távú fenntarthatósága miatt is kulcsfontosságú. A Google Adwords hirdetések jelentik napjaink leghatékonyabb online marketing eszközét, de ez nem jelenti azt, hogy megengedhető lenne csak erre támaszkodni. Új fejlesztésekkel a látogatók 30%-a, azaz akár havi félmillió felhasználó olyan Sanomás online tartalomszolgáltató oldalról fog érkezni már vásárlási szándékkal, ahonnan korábban nem jöttek jóformán egyáltalán látogatók.

„A régióban teljesen egyedülálló fejlesztéssel új célközönséget tudunk megszólítani a piacon és egy határozott lépést teszünk az online kereskedelem független és fenntartható működtetése felé” – mondta Jenei Péter az Olcsóbbat.hu portálvezetője. Hozzátette: Elemzőink szerint itthon 2,5-szörös CTR javulás, azaz hatékonyságnövekedés várható ettől a fejlesztéstől.

Kategória: Olcsobbat.hu, Szolgáltatás, Technológia  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.