Színesen hirdetett a Milka

2008. December 27. Webmaster

A hagyományos banner alapú imidzs kampány helyett a Sanoma női oldalain tartalom-beépülés köré szervezte a Milka karácsonyi kommunikációját a Neo Interactive.

A Nők Lapja Cafe-n önálló témaszponzorációval volt jelen a Milka. A Fenyőfa öltöztető rovatban megjelent karácsony témájú cikkek már a kampány első 10 napja alatt több mint 80 ezer olvasót értek el.

A rovatban ezen kívül lehetőség volt karácsonyi e-képeslap küldésére is. A rovat látogatottságát a címoldali rovat-kiemelés mellett a Nők Lapja Cafe oldalain támogató bannerek is segítették. A kampánykreatívok elsősorban az ünnepi hangulatot erősítették, és csak közvetve szóltak a megújult csomagolású szaloncukrokról.

A hagyományos karácsonyi színekbe öltözött édességek a karácsony.lap.hu oldalt is átszínezték. A site két oldalán elhelyezett, egymással kommunikáló bannerek a kurzor érintésére megjelenítették a kiválasztott ízhez tartozó csomagolást, valamint a csomagolással harmonizáló színre festették át a lap.hu oldal bokszainak fejlécét is.

Kategória: Nők Lapja Cafe, Startlap  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.