Álomhatár felett a Startlap! (sajtóközlemény)

2007. February 22. sz.krisztian

Rendkívül dinamikusan növekedett a hazai internetes piac az elmúlt időszakban. A Sanoma Budapest Zrt. Újmédia-divíziója által üzemeltetett internetes linkportál egyedi látogatóinak (unique visitor) száma tegnap meghaladta az 1 milliót.
Tegnap, 2007. február 13-án, 1 015 821 látogató kereste fel Magyarország legkedveltebb oldalát, a Startlapot (www.startlap.hu). Összehasonlításképp: az elmúlt év azonos időszakában a közkedvelt internetes portált még naponta átlagosan 645 ezren nézték, azaz egy év alatt a site látogatottsága 63 százalékkal növekedett.

A hazai internetes oldalak látogatottságát mérő Medián Webaudit adatai mellett jól mutatják a Startlap népszerűségét az internetezők körében a különböző piackutatások is. Ezek közül az egyik, a TGI Magyarország 2006-os márkaismertségi kutatása* szerint például a 2005-ben a Superbrand címet is megszerző Startlap a legismertebb hazai internetes márka volt. A tavalyi 47%-os eredménnyel olyan portálokat is maga mögé utasított, mint a 43 százalékos ismertségű [origo] vagy a 16 százalékos ismertséget elérő Index.

A Startlap küldetése, hogy az internet legjavát kategorizált formában összegyűjti és azt áttekinthető módon a felhasználók részére bocsátja. Idén január óta egyébként a látogatottsági statisztikák és a különböző visszajelzések figyelembevételével tartalmában alaposan átdolgozott Startlap nyitóoldal várja a látogatókat. Az átalakításnak egyrészt a tartalom minőségének biztosítása volt a célja, másrészt a Sanoma Budapest Újmédia-divíziójának munkatársai az új tagolás és az átláthatóság biztosítása által a korábbinál is könnyebben használhatóvá kívánták tenni az oldalt. Az átláthatóság biztosításának egyik eszköze a második jelentős újdonság, a Startlap Lapkatalógus (www.lap.hu) megújítása is.

A Startlap emellett az elmúlt időszakban több sikeres promócióval is igyekezett felhívni magára a figyelmet. Eredményesen zajlott 2006 végén a Startlap Kincsvadászat játék, amelynek során a tematikus Lap.hu oldalakon egy újépítésű budapesti lakásért és más különböző értékes nyereményekért kincseket kellett keresni. A Startlap idei évindító promóciós játéka a “Duplán Megéri Startlapozni!”. A játék célja, hogy a felhasználók a Startlapot állítsák be kezdőoldalnak. A január 2-án indult játék a tervek szerint egész évben fut majd. Minden héten nagy értékű nyereményeket sorsolnak ki azok között, akik a Startlapot állítják be a böngészőjük nyitóoldalának.

Kategória: sajtóközlemény  | 

Ehhez a bejegyzéshez nem lehet hozzászólni.