Régi munkatársunk félig újra sanomás színekben

2012. February 7. Webmaster

Nemzetközi terjeszkedésének támogatására új pozíciót hozott létre a Sanoma 50 százalékos tulajdonában lévő Szallas.hu Kft. Rácz István (32) a Szallas.hu csoport marketing vezetői pozícióját tölti be, fő feladata az immáron 4 országban jelenlévő szállásközvetítő oldal ismertségének és partnerszámának növelése. Rácz István korábban a Sanoma online marketingeseként is dolgozott már, így most félig-meddig visszatérőnek számít.

A Szallas.hu 2010-ben lépett a külföldi piacokra, amelynek eredményeként egyre markánsabb jelenlétet alakított ki Ausztriában, Szlovákiában, Lengyelországban és Romániában. A Magyarországon piacvezető szállásközvetítő terjeszkedésének támogatására egy eddig önállóan nem létező pozíciót hozott létre. „2012 a nemzetközi piacok meghódításának éve lesz a Szallas.hu életében, amihez egy tapasztalt, a nemzetközi marketingben jártas szakembert kerestünk és találtunk Rácz István személyében” – mondta Varga Zoltán, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.

Rácz István (képünkön) az Árukereső csoporttól igazolt át, és cserélte a nemzetközi marketing igazgatói posztot a Szallas.hu csoport marketing vezetői pozíciójára. A szakember a Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán szerzett diplomát, ezt követően a Honvédelmi Minisztérium Rendezvényszervezési és Protokoll igazgatóságán helyezkedett el. Ezt követően a Berthold Congress Institute-nál, majd a VIRT Consultingnál szerzett vezetői és B2B értékesítési tapasztalatot. 2007-ben csatlakozott a Sanoma Budapest Zrt.-hez, ahol kezdetben online marketing menedzserként a Profession.hu, a HotDog.hu, a Kirakat.hu és az Olcsobbat.hu szolgáltatások népszerűsítéséért felelt, később az utóbbi két oldal főszerkesztői posztját töltötte be. 2010-ben igazolt át az Árukereső.hu Kft.-hez marketing igazgatóként, ahol egy 12 fős csapatot irányítva felelt a teljes csoport marketing stratégiájának megalkotásáért és eredményes megvalósításáért.

A Szallas.hu-nál Rácz István feladata lesz a külföldi terjeszkedési stratégia marketing támogatása, valamint a magyarországi marketing és pr tevékenység irányítása. „A Szallas.hu hitvallása a jövőre nézve változatlan, továbbra is a szálláskeresők, pihenésre vágyók minőségi kiszolgálásra törekszünk, miközben folyamatosan bővítjük kínálatunkat” – tette hozzá Varga Zoltán. A Szallas.hu Magyarországon jelenleg 6000 szálláshellyel áll szerződéses kapcsolatban, a havi átlagosan mintegy fél millió szálláskereső döntését 51 ezer vendégértékelés teszi könnyebbé.

A Szallas.hu-t üzemeltető vállalkozásban a tavalyi évben szerzett 50 százalékos tulajdonrészt médiavállalatunk.

Kategória: sajtóközlemény, Szallas.hu  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.