Tartalomhoz tapadva

2013. April 29. szd

Az interneten óriási a reklámzaj és a klasszikus hirdetői felületek egyre inkább veszítenek hatékonyságukból, azonban az új kreatív ötletek nagyban növelhetik a kampány hatékonyságát, olyannyira, hogy nő a forgalom is. A Nők Lapja Café és a Lioton különleges együttműködése a Szép Lábak rovat kapcsán egy remek példa erre. Ezt mutatta be a Mediapiac.com tapolcai konferenciáján Stefanek László (PHD Hungary) és Rusvai Richárd (digitális értékesítési vezető) kollégánk. Most az Újmédia blog látogatóival is megosztjuk a prezentációjukat.

Kategória: Nők Lapja Cafe, rendezvény  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.