Amit az újjászületett NLC-ről tudni érdemes

2012. June 19. Webmaster

A Sanoma Media Budapest összehangolt kommunikációval támogatja a legnagyobb magyar online női magazin, a Nők Lapja Café megújulását.

A legmosolygósabb márkává kíván válni a piacvezető magyar női site. A Nők Lapja Cafénak havonta közel 1,4 millió, köztük 400 ezernél több, más női oldalakat nem követő látogatója van. A 11 éves site most megújult designnal és még több tartalommal jelentkezett.

Néhány napja új, színesebb, az aktív női felhasználók igényeinek jobban megfelelő nyitóoldal fogadja a Nők Lapja Caféra látogatókat. A könnyen áttekinthető, blokkosított szerkezetet vidám és nőies színvilág egészíti ki. A megújult nyitóoldal hosszabb, tartalmasabb, emellett a hirdetői partnereknek új felületeket is kínál. Az oldal látogatói testre szabhatják a designt: több, különféle háttérkép mellett lakóhelyük és születési dátumuk megadásával pontos időjárás-jelentést, illetve egyéni horoszkópot is kaphatnak. Külön blokkot kapott az aktív Nők Lapja Café-közösség: a továbbra is erős Fórum és az egyre bővülő és egyre népszerűbb Caféblog, több mint 2000 egyedi bloggal. Az eddiginél hangsúlyosabb és tartalmaiban gazdagabbá válik a divat és a gasztró tematika az oldalon, továbbá külön Vélemény blokkban jelennek meg a Nők Lapja Café ismert véleményvezérei. A megújult nyitóoldalon ez a videó is segíti az eligazodást.

A re-design – a nyitóoldal átalakítása után – a rovat- és cikkoldalak áttervezésével folytatódik. A Nők Lapja Café célja, hogy érzelemgazdag, intelligens, inspiráló márka legyen.

A megújulási folyamatot nagyszabású fogyasztói kampánnyal és összehangolt B2B kommunikációval támogatja a kiadónk. Június közepétől TV-, online és nyomtatott kampánnyal, vírusmarketinggel és új Facebook-alkalmazásokkal találkozhatnak a felhasználók. A friss televíziós reklámok a site nyújtotta ötletekre és a mosolyra épülnek:

A kampány kreatív koncepcióját és kivitelezését a Neo Interactive készítette.

Ahogy itt a blogban már írtunk róla: elindult egy különleges B2B microsite is, ahol az ügyfelek nemcsak hasznos információkat kapnak, de jól is szórakozhatnak: videón nézhetik meg az új hirdetési lehetőségeket, infografika mutatja be a Nők Lapja Café eredményeit, és bepillantást nyernek nemcsak a legújabb női internetes trendekbe, hanem a Magyarország legnagyobb női portálja mögött álló csapat mindennapjaiba is. Hiszen ők ügyelnek arra, hogy az átalakulás közben megmaradjanak az nlcafe.hu hagyományos értékei, a 11 éve folyamatosan piacvezető oldal továbbra is megőrizze kiemelt helyét a magyarországi médiapiacon.

Kategória: Cafeblog, Nők Lapja Cafe  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.