Több mint egy évtizede az élen

2013. March 1. Webmaster

A Nők Lapja Café a piacvezető női portál: ezt nem csupán a felhasználók száma, hanem kiemelkedő spontán márkaismertsége is bizonyítja.

A Nők Lapja Café márkaerejét jól szemlélteti, hogy a spontán ismertsége* az internetező nők körében stabil, és messze megelőzi a második helyet elfoglaló Femináét, mely 30 százalékponttal marad el.

A női internetes oldalak totál spontán ismertsége az internetező nők körében – 2012.

Forrás: NRC; Női internetes oldalak totál spontán ismertsége az internetező nők körében; 2012. január-decemberi időszak; Alapsokaság: női heti internetezők (15-69)

A Nők Lapja Café oldalait több mint 1,7 millió látogató böngészte 2013 januárjában, csaknem 12 százalékkal túlszárnyalva a Femina.hu, 19 százalékkal pedig a Life.hu látogatottsági statisztikáját.

Havi összes látogatószám – 2013. január

Forrás: Gemius OPA – idősoros eredmények; Külföld és belföld; 2013. január havi összes látogatószám (RUest-real user estimated)

*A spontán márkaismertség az egyik hatékony mutatója a márkaerősségnek, és jól mutatja, melyik márka milyen helyet foglal el a célcsoport “fejében”.

Kategória: Nők Lapja Cafe  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.