Aukción keltek el a HotDog innovatív hirdetési helyei

2008. April 2. g.palocsay

Nemrég ismét rendhagyó módon, internetes aukció keretein belül értékesítette a Sanoma Budapest Kereskedelmi Igazgatósága egyes internetes hirdetési felületeit. Ezúttal a HotDog.hu fiataloknak szóló közösségi portál újszerű felületeire, többek között egy eddig nem használt layer megjelenésre licitálhattak a médiaügynökségek a 2005-ben indított aukciós portálunkon, a TeszVesz.hu-n. (Ahogy arról már írtunk, korábban ugyanitt, ugyanígy online aukción keltek el hirdetési helyek az ingatlan.lap.hu oldalra is.)

hd_samsung.jpg

A már megszokott pop-up ablakokhoz képest ez a figyelemfelkeltő, látványos megjelenési lehetőség a videót és hangot is tartalmazható shaped pop-up alatt elhelyezett elsötétülő layer-nek köszönhetően a hirdetést még inkább előtérbe helyezi, kihangsúlyozza.

Az akció sikerét és létjogosultságát nem csupán az azt övező élénk érdeklődés, de a nyertes kampány hatékonysága is igazolja. Például a Samsung mobiltelefonját népszerűsítő hirdetésre a 37 ezer letöltés során összesen több mint 7.500 felhasználó klikkelt, kiemelkedő 20 százalékos átkattintási arányt eredményezve.

Az egyre hangsúlyosabb reklámkerülés és a növekvő reklámzaj kihívásaira válaszolva az új kommunikációs csatornák keresése mellett a jövőben is kiemelt figyelmet fordítunk a szokásostól eltérő hirdetési lehetőségek kifejlesztésére, hogy hatékonyabb, változatosabb kampányoknak biztosíthassunk helyet.

Kategória: HotDog, TeszVesz  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.