Új szervezeti modell

2010. June 30. g.imre

Megkezdi a digitális átállási folyamatot a Sanoma Budapest, amely a digitális átállásának elősegítésére finomhangolja a szervezeti modelljét.

Az átalakítások során a cél a digitális alapú működés elterjesztése a vállalaton belül, az online és offline termékek közelítése, összességében: egy digitális gondolkodásmód meghonosítása.

A Sanoma Budapesten belül megszűnik az újmédia- és a magazin-divízió elkülönültsége termékszinten, vagyis a szakemberek portfóliói a jövőben online és offline termékeket egyaránt tartalmaznak. A termékek tematikus csoportokba kerülnek, hogy együtt kezeljék őket a lapigazgatók, marketing-menedzserek. Így egyazon portfólióba tartoznak a jövőben a sztárszegmens lapjai és a műsorújságok, az egészség-szegmens, az autós tematikájú termékek, de egy irányítás alá kerül a Nők Lapjával a Nők Lapja Café, valamint a többi között egy kézbe kerül minden glossy lap is.

Az új szervezeti felépítés azt támogatja, hogy a Sanoma Budapest mind meghatározóbb szerepet töltsön be a digitális médiatermékek piacán. Az ehhez szükséges digitális szemléletmód és tudásanyag elterjesztését, átadását és hatékony megvalósítását szolgálja a szervezet átalakítása. Hosszú távon a Sanoma Budapest célja, hogy fokozatosan új szerepben, kereskedelmi, szolgáltató és tartalom-előállító vállalattá fejlődjön.

Kategória: Általános, online média, sajtóközlemény  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.