Superbrands-díjeső

2012. August 13. Webmaster

A Sanoma Media Budapest öt márkája nyerte el idén a Superbrands-díjat. Emellett a Sanoma márka – immár második alkalommal – megkapta a Business Superbrands elismerést.

A minden évben szakértői bizottság által odaítélt Superbrands-díjakkal a legkiválóbb, legjobban teljesítő márkákat ismerik el.

A Sanoma Media Budapest magazinjai és online termékei eddig is számos alkalommal gyűjtötték be az elismerést, az idén öt márka került be a díjazottak közé.

A legeredményesebb a Nők Lapja lett, amely a nyolcadik alkalommal kapta meg az elismerést. Nem sokkal maradt el azonban ettől a Cosmopolitan sem: a magazin hetedszer lett Superbrands-díjas, ráadásul a legutóbbi öt évben megszakítás nélkül.

Az idei év díjazottjai között volt még a HáziPatika.com és a Nők Lapja Café: az előbbi harmadszor, az utóbbi negyedik alkalommal érdemelte ki a kitüntetést, illetve a díjazottak körébe első ízben bekerült a Marie Claire is.

A Sanoma Media Budapest újra Business Superbrands-díjas

A márkák piaci pozícióját, presztízsét és ismertségét is jelentős mértékben javító elismerések mellett idén már negyedszerre osztották ki a Business Superbrands-díjakat az üzleti szféra képviselőinek. A b2b vállalkozások számára odaítélt díjat idén másodszor nyerte el a Sanoma Media Budapest.

Esetükben a védjegy legalább akkora jelentőségű minőségjelző és döntésmegerősítő eszköz az üzleti világban, mint a „hagyományos” Superbrands logó a fogyasztók számára.

A Sanoma Media Budapest Superbrands-díjai

Cosmopolitan 2005-2007-2008-2009-2010-2011-2012

HáziPatika.com 2007-2011-2012

Nők Lapja Café 2008-2010-2011-2012

Nők Lapja 2004-2005-2007-2008- 2009-2010- 2011- 2012

Marie Claire 2012

Sanoma 2011-2012

Kategória: Általános, Cosmopolitan.hu, Házipatika.com, Nők Lapja Cafe  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.