Miért népszerű a netes vásárlás?

2013. January 28. Webmaster

A TV2 Reklámtorta című műsorában Kerti Attila, a Maximize Médiaügynökség ügyvezető igazgatója és Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője beszélt arról, régebben úgy tűnt, a rádióból lehet a leginkább átcsábítani a tömegeket az internetes vásárlás világába, ám ma már egyértelműen a tévé az a felület, ahonnan a legtöbb embert át lehet csalni. Ráadásul sok az olyan fogyasztó, akik amúgy nem használnak internetet, a vásárlási akciók azonban mégis csábítóak számukra…

Kategória: Általános, Szallas.hu  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.