Micsoda szeptember!

2009. October 8. g.imre

Rendkívüli mértékben növekedett az Újmédia-divízió portfóliójába tartozó internetes és mobiloldalak látogatottsága az elmúlt időszakban. Néhány termékünk egyedi látogatói száma augusztusról szeptemberre három számjegyű növekedést produkált, de jócskán akad kétszámjegyű növekedésre is példa. A lendület októberben is tart.

Egyre jobban teljesítenek a Sanoma online brandjei, köszönhetően az oldalak önmagában is jó teljesítményének, a szerkesztőségek, a marketingesek, a technikai munkatársak, a lapigazgatók közös munkájának, valamint az egyes site-ok növekedésének a portfólió többi tagjára gyakorolt pozitív szinergiahatásnak (például a Startlap megújulásának köszönhetően az egyes oldalakra történő átkattintások növekedésének).

A Medián Webaudit mérőrendszere szerint például a Technet/PDAMánia technológiai brandek az augusztusban produkált közel 20 ezres napi átlagos egyedi látogatottságot nem hogy megduplázták, de még ezt is túlteljesítve, 106 százalékot növekedtek az ősz első hónapjára, amikor a napi átlagos egyedi látogatók száma már meghaladta a 41 ezret.

Három számjegyű növekedéssel kezdte a hónapot a Cosmo.hu is, amely átlagosan már több mint 49 ezer ember figyelmét keltette fel, szemben a megelőző hónap valamivel 24 ezer feletti hasonló adatával. Ha nem is három számjegyű, de ahhoz nagyon közeli, szintén káprázatos eredményt mondhatnak maguknak a mobiltelefonon olvasható site-jaink is: 96 százalékos növekedéssel az augusztusi átlag 9544 után már közel 19 ezer telefontulajdonos nyitotta meg valamelyik mobilra optimalizált Sanoma-oldalunkat szeptemberben. 75 százalékkal nőtt meg a WellnessCafe látogatottsága (az augusztusi 14 592-ról 25 594-re), míg 42 százalékkal (102 091-ről 144 483-ra) a StoryOnline női portálunké. Az őszi szezon kezdetén álláskereső portálunk népszerűsége is tovább nőtt, 28 százalékos növekedést felmutatva látogatóinak száma 45 980-ról 58 699-re. Százalékban ehhez nagyon közeli, 26 százalékos a HotDog ifjúsági portálunk látogatottságának (augusztus: 100 659, szeptember: 126 813) és a FigyelőNet hírportál (augusztus: 118 615, szeptember: 149 644) ugyancsak 26 százalékos növekedése is.

De a portfólióból kiemelendő még a Nők Lapja C@fe 23 százalékos (augusztus: 175 259, szeptember: 216 430), a Startapró 22 százalékos (augusztus: 13 955, szeptember: 17 059), a Vezess.hu autós oldalunk 14 százalékos (48 964 után 56 016), a Citromail levelezőrendszer 10 százalékos (augusztus: 336 367, szeptember: 369 639), valamint a Startlap 9 százalékos (augusztus: 1 006 119, szeptember: 1 098 702) növekedése is. A portfóliónkba tartozó Kirakat-Olcsóbbat közel megháromszorozta kattintásainak számát a tavalyi hasonló időszakhoz képest.

Az október is hasonló lendülettel kezdődött, néhány rekord a hónap elejéről:, Nők Lapja C@fe – 298 282, Cosmo – 85 350, WellnessCafe – 49 844, FigyelőNet 213 936 napi egyedi látogató.

Kategória: Általános, CitroMail, Cosmopolitan.hu, FN24, Hírstart, HotDog, Kirakat, Nők Lapja Cafe, Olcsobbat.hu, online média, Profession.hu, Startapró, Startlap, StoryOnline, Technet, Vezess.hu, WellnessCafe  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.