Együttműködés a Player.hu-val

2012. August 30. Webmaster

A Sanoma Media Budapest Zrt. végzi idén augusztustól a player.hu reklámfelületeinek értékesítését az ügynökségi ügyfelek felé.

A player.hu internetes férfimagazin 2012 elején startolt el, deklarált célja komplex tartalmat nyújtani az olvasóknak.

Az oldal célcsoportját azok a fiatal, biztos anyagi háttérrel rendelkező férfiak alkotják, akik teljesítményorientáltak, de nyitottak az újdonságokra és a továbblépési lehetőségekre. Olyan prémium tartalmakat nyújt számukra a portál az életmód-kérdésektől kezdve egészen a pénzügyi sikerreceptekig, amelyek segítségével könnyebben megvalósíthatják a céljaikat.

A player.hu üzemeltetői idén augusztusig maguk végezték a felületek értékesítését. Ekkortól azonban a Sanoma Media Budapest Zrt. személyében professzionális értékesítő partnert bíztak meg a feladatokkal. Ezzel cégünk a prémium férfi célcsoport felé nyitott, így egy fontos szegmenssel szélesedett az az elért kör, akiket a hirdető ügynökségek a Sanomán keresztül hatékonyan tudnak megszólítani.

Az együttműködés révén szélesedik az az elért kör, akiket a hirdető ügynökségek a Sanomán keresztül hatékonyan tudnak megszólítani.

Kategória: Általános  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.