A nők éve az idei

2007. July 16. Szalay Dániel

nők éve grafikon2Többségük magasan kvalifikált, gyakrabban vásárol elit termékeket, ráadásul tudatosabb vásárló és az átlag nőhöz képest jobban odafigyel önmagára, azaz egészségesebb és például kedvezőbb a testtömegindexe a női internetezőknek, vagyis egy nagyon értékes célcsoportot szólíthatnak meg a hirdetők – erre hívja fel a figyelmüket a Sanoma brossurával, microsite-tal, kutatási adatokkal.

Egyre nagyobb, ma már több mint másfélmilliós célcsoport az internetező nők köre – hangsúlyozza Kertész Zsuzsanna, az Újmédia-divízió női site-okért felelős online marketingszakembere. Ráadásul nem csak hogy egyre több nő internetezik, de a hirdetők szempontjából az átlagos nőkhöz képest értékesebb tulajdonságokkal is rendelkeznek. Nem véletlen, hogy a Sanoma szeretné felhívni erre a tényre a potenciális hirdetők figyelmét is. „A tavaszi kommunikációnk fő célja az volt, hogy megmutassuk a hirdetőknek, hogy az internetező nők mennyire fontos célcsoport – fizetőképesebb, érdeklődőbb, nyitottabb, mint az átlag nő, vásárlásait megelőzően vagy akár konkrét vásárláshoz pedig gyakran használja az internetet” – teszi hozzá az online marketinges, konkrét kutatási adatokra – például a TGI Magyarország 2006/4. negyedéves mérésére – hivatkozva.

nők éve grafikon1

„A Nők évével kapcsolatban ősszel egy újabb, nagyobb hullámot indítunk majd, amelyben a női termékeink – a Nők Lapja Cafe, a WellessCafé, a StoryOnline, valamint egy-két meglepetés – nagy fókuszt kapnak majd. Az őszi hullámmal az a célunk, hogy meggyőzzük a hirdetőket arról, hogy az internetező nőket nálunk, velünk érheti el a legkönnyebben és leghatékonyabban és mi tényleg értünk a netező nőkhöz. Az őszi akciót interaktívvá tesszük, tervezünk egy microsite-ot is a partnereink felé történő kommunikációhoz. Ezen az oldalon különböző érdekes kutatási adatokat és kampányelemzéseket is elérhetővé teszünk, de azt is tanulmányozni lehet, hogy mely kreatívok voltak hatékonyak és melyek nem, szóval sok hasznos és érdekes tartalmat szeretnénk nyújtani a hirdetőinknek” – avat be Kertész Zsuzsanna, aki beszélgetésünk után átnyújtotta azt a színes brossurát, amely tele van látványos grafikonokkal az internetező nőkkel kapcsolatban. Ezek közül az egyik ábra például azt mutatja, hogy a netező nők között közel kétszer annyi a vállalkozó, vezető, vagy diplomás szellemi foglalkozású, mint a nők között általában. Egy másik grafikonon pedig az látszik, hogy az internetet használó hölgyek jobb társadalmi és gazdasági környezetben élnek, mint általában.

Kategória: Általános, Nők Lapja Cafe, online média, StoryOnline, WellnessCafe  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.