A leginnovatívabbak közt

2010. September 21. Webmaster

A Mediainfo.hu és a Marketinginfo.hu interaktív magazinja, az @M médiapiaci véleményvezérek, szakmai döntéshozók véleményét kérdezte kutatásában arról, mely médiatulajdonosokat tartják a leginnovatívabbnak a szakemberek.

A kutatás során a televíziós-rádiós-online és lapkiadói területek közül a lapkiadói verseny alakult a legsimábban: a szavazatok 56 százalékát söpörte be a Sanoma Budapest. Rajunk kívül egyetlen másik piaci szereplő sem kapott jelentősebb mennyiségű voksot, s nem voltak ritkák az olyan értelmű válaszok sem, hogy „egyik sem innovatív”. A kutatási jelentés szerint „ez nem jelent meglepetést, hiszen a Sanoma az egyetlen olyan kiadóvállalat, amely intenzíven fejleszt a mobil területen, emellett tévével, online portfolióval rendelkezik, és a print szegmensen belül is a biztosabb jövôképpel bíró magazinokra épít. Így elég hitelesen hangoztathatja a „kiadóból multimédia vállalattá” sajtópiaci jelszavát.”

Egyébként a televíziós piac leginnovatívabb szereplőjének a válaszadók 50 százaléka az RTL Klubot tartotta. A rádiós piac leginnovatívabbjaként a legtöbben (25%) a Rádió1-et nevezték meg. Az online piac győztese az Index (36%) lett.

A kutatásról

A média innovációs kutatást 2010. július-augusztusában végezte a Mediainfo.hu és Marketinginfo.hu oldalak interaktív magazinja, az @M. A felmérés keretében vezető szakembereket kérdeztek meg, akik médiatulajdonosi, szolgáltatói vagy hirdetôi oldalon dolgoznak, és cégüknél meghatározó pozícióban vannak.

Kategória: Általános  |  Nincsenek hozzászólások

Szólj hozzá Te is!

Megjegyzés: A hozzászólásokat moderátor ellenőrzi, amely eltarthat egy ideig. Kérjük ne küldd újra a hozzászólásodat.