A fogyasztók forradalma

2007. April 23. sz.krisztian

A Sanoma Budapest Újmédia-divízió az idei IMA Konferencia Gyémánt szponzora. Örömmel vállaltuk ezt a felkérést, hiszen igazán aktuális kérdésekről lesz szó a rendezvényen, amit bátran ajánlunk blogunk látogatóinak figyelmébe is. A 2007-es IMA Konferencia középpontjába a sokak által használt, de a közép-kelet európai régióban eleddig még az üzleti élet igényeit kielégítő módon be nem mutatott, meg nem magyarázott fogalmat állította a szervező Arcus Interactive Group és a Figyelő Konferenciák. “A hatalmas információnyomás teremtette extrém terepen forradalmian megváltozó fogyasztók már tudatosan keresnek az őket célbavevő ajánlatok között, a központi kommunikációt személyes forrásból származó beszámolókkal vetik össze, nem félnek hangjukat hallatni, ha elégedetlenek egy termékkel vagy szolgáltatással – és ezt a hangot egyre többen meg is hallják. A legújabbkori online eszközök segítségével a fogyasztók visszavonhatatlanul magukhoz ragadták a kezdeményezést. A fogyasztók vásárlási döntéseit egyre kevésbé befolyásolják az egyirányú (TV, print, rádió, outdoor) hirdetési csatornák – és egyre inkább befolyásossá válik az interaktív kommunikáció” – tartalmazza a konferencia sillabusza.A május 10-én és 11-én megrendezendő IMA Konferencián olyan jeles előadók tartanak előadást, mint Norman T. Johnston, a Modem Media ügyvezető igazgatója, aki a fogyasztók forradalmáról, a web 2.0-áról fog beszélni vagy a szóbeszéd alapú marketingről előadást tartó Paul Marsdenen és Anthony Rhind, aki Tv2.0 címen a „szélessávú tévézésről” tart majd érdekesnek ígérkező előadást.

De a kétnapos IMA Konferencia programjában szerepel többek között piackutatás az NRC-től, fogyasztói márkaépítés a kirowskitól, online közösségek és márkakommunikáció a Carnation-től, blogolás, vírusmarketing, mérhetőség, kutatások, mobil, keresőmarketing, szóval minden, ami napjaink trendjét meghatározza. Legalább ilyen érdekesnek ígérkezik, hogy az esti programban még kütyü bemutató is lesz, ahol a Sinclair Spektrumtól és a C64-től a mai csúcseszközökig láthatók a nem is olyan távoli múlt ma már inkább csak a nosztalgiánkban élő eszközei.

A végére hagytuk, de nyilván ezt ajánljuk a leginkább a programpontok közül: május 11-én, azaz a konferencia második napján 12 és 13 óra között a Sanoma Budapest Újmédia-divíziója is előadást tart, „Forradalmi ízlésvilág – Kik használják aktívan az új csatornákat és eszközöket, mit szeretnek és mit nem, hogyan érhetők el hatékonyan?” címmel.

Ha szeretnél az Újmédia-divízió munkatársaival személyesen is megismerkedni, az előadások szünetében erre is egészen biztosan lehetőség lesz egy kávé mellett. Még lehet regisztrálni a konferenciára…

Kategória: Általános, rendezvény  | 

Ehhez a bejegyzéshez nem lehet hozzászólni.